W e-commerce każdy dzień generuje ogromne ilości danych — od wizyt w sklepie, przez transakcje, po zachowania klientów w social media. Problem w tym, że często te dane są rozproszone w różnych systemach i trudno z nich wyciągnąć szybkie, spójne wnioski.
Intelari pomaga sklepom internetowym i sprzedawcom omnichannel zintegrować wszystkie źródła danych i zamienić je w narzędzie do zwiększania przychodów, poprawy konwersji i optymalizacji kosztów marketingu.
Brak pełnego obrazu sprzedaży – dane z e-sklepu, marketplace, CRM i reklam w jednym miejscu
Niska konwersja w lejku sprzedaży – identyfikacja miejsc, w których tracisz klientów
Wysokie koszty pozyskania klienta (CAC) – optymalizacja kampanii marketingowych i budżetu reklamowego
Brak powtarzalnych klientów – analiza lojalności i skuteczności programów retencyjnych
Problemy z logistyką i realizacją zamówień – monitoring stanów magazynowych i SLA dostaw
Sezonowość i wahania popytu – prognozowanie sprzedaży i planowanie zakupów
www, Allegro, Amazon, social media
konwersja, średnia wartość koszyka, CLV (Customer Lifetime Value), CAC (koszt pozyskania klienta), ROI kampanii
śledzenie skuteczności reklam w Google Ads, Facebook Ads i innych kanałach
segmentacja, analiza koszyków porzuconych, rekomendacje produktów
od rotacji magazynowej po terminowość dostaw
lepsze planowanie kampanii i zamówień
Dashboard sprzedaży w czasie rzeczywistym – ze wszystkich kanałów i platform
Analiza rentowności – produktów, kanałów, zestawów produktowych, aukcji
Analiza lejka sprzedażowego – od wejścia na stronę po finalizację transakcji
Raport skuteczności kampanii marketingowych – koszt, przychód, ROI, ROAS
Analiza lojalności klientów – RFM (Aktualność, Częstotliwość, Wartość pieniężna), kohorty, CLV
Raport porzuconych koszyków – analiza przyczyn i rekomendacje działań
Integracja danych z Idosell, Baselinker, Allegro API i systemu ERP w jednym modelu BI
Automatyzacja raportowania sprzedaży i marketingu w Power BI
Analiza retencji klientów i personalizacja oferty w oparciu o AI
Wdrożenie dashboardów do prognozowania popytu na produkty sezonowe
W e-commerce liczy się szybkość reakcji i trafność decyzji.
Dzięki naszym rozwiązaniom możesz monitorować sprzedaż, koszty i skuteczność kampanii w czasie rzeczywistym – i działać zanim zrobi to konkurencja.