E-commerce

Dane, które zwiększają sprzedaż w Twoim sklepie internetowym

W e-commerce każdy dzień generuje ogromne ilości danych — od wizyt w sklepie, przez transakcje, po zachowania klientów w social media. Problem w tym, że często te dane są rozproszone w różnych systemach i trudno z nich wyciągnąć szybkie, spójne wnioski.

Intelari pomaga sklepom internetowym i sprzedawcom omnichannel zintegrować wszystkie źródła danych i zamienić je w narzędzie do zwiększania przychodów, poprawy konwersji i optymalizacji kosztów marketingu.

Wyzwania e-commerce, które rozwiązujemy

Brak pełnego obrazu sprzedaży – dane z e-sklepu, marketplace, CRM i reklam w jednym miejscu

Niska konwersja w lejku sprzedaży – identyfikacja miejsc, w których tracisz klientów

Wysokie koszty pozyskania klienta (CAC) – optymalizacja kampanii marketingowych i budżetu reklamowego

Brak powtarzalnych klientów – analiza lojalności i skuteczności programów retencyjnych

Problemy z logistyką i realizacją zamówień – monitoring stanów magazynowych i SLA dostaw

Sezonowość i wahania popytu – prognozowanie sprzedaży i planowanie zakupów

Co zyskasz dzięki współpracy z Intelari?

Zintegrowany widok wszystkich kanałów sprzedaży

www, Allegro, Amazon, social media

Automatyczne raporty KPI

konwersja, średnia wartość koszyka, CLV (Customer Lifetime Value), CAC (koszt pozyskania klienta), ROI kampanii

Analitykę marketingową

śledzenie skuteczności reklam w Google Ads, Facebook Ads i innych kanałach

Analizy zachowań klientów

segmentacja, analiza koszyków porzuconych, rekomendacje produktów

Raporty logistyczne

od rotacji magazynowej po terminowość dostaw

Prognozy sprzedaży

lepsze planowanie kampanii i zamówień

Przykładowe raporty i analizy dla e-commerce

Dashboard sprzedaży w czasie rzeczywistym – ze wszystkich kanałów i platform

Analiza rentowności – produktów, kanałów, zestawów produktowych, aukcji

Analiza lejka sprzedażowego – od wejścia na stronę po finalizację transakcji

Raport skuteczności kampanii marketingowych – koszt, przychód, ROI, ROAS

Analiza lojalności klientów – RFM (Aktualność, Częstotliwość, Wartość pieniężna), kohorty, CLV

Raport porzuconych koszyków – analiza przyczyn i rekomendacje działań

Przykłady projektów e-commerce z Intelari

Integracja danych z Idosell, Baselinker, Allegro API i systemu ERP w jednym modelu BI

Automatyzacja raportowania sprzedaży i marketingu w Power BI

Analiza retencji klientów i personalizacja oferty w oparciu o AI

Wdrożenie dashboardów do prognozowania popytu na produkty sezonowe

Przekształć dane w większą sprzedaż

W e-commerce liczy się szybkość reakcji i trafność decyzji.
Dzięki naszym rozwiązaniom możesz monitorować sprzedaż, koszty i skuteczność kampanii w czasie rzeczywistym – i działać zanim zrobi to konkurencja.